Raportowanie

System raportowania składa się z dwóch niezależnych modułów:

  • Raporty aktywne – dają możliwość wygenerowania raportu na żądanie według ściśle określonych kryteriów zadanych przez użytkownika, np. grupa badań, pracownia, czy status wykonania badania. Wynik raportu generowany jest  w formie tabeli, która może podlegać dalszej edycji danych, na przykład przez wykorzystanie funkcji grupowania oraz sortowania.  Dzięki pełniej integracji z innymi modułami systemu użytkownik ma możliwość przeniesienia wybranego zlecenia, np. do modułu rejestracji,  w którym może dokonać  modyfikacji lub dodatkowej kontroli zlecenia. Tego typu raporty są również często wykorzystywane do tworzenia tak zwanych raportów „roboczych”.
  • Raporty statyczne –  dają możliwość generowania skomplikowanych i złożonych raportów oraz analiz. Raporty te są przygotowane przez ATD-Software na etapie wdrożenia systemu. Mogą posiadać dowolny układ oraz szatę graficzną wybraną według preferencji użytkownika. Dla każdego raportu istnieje również możliwość zdefiniowania kryteriów wyszukiwania (np. kontrahent, lekarz, oddział, badanie). Użytkownik ma również możliwość zamawiania nowych raportów, gdy tylko pojawi się taka potrzeba. Dopełnienie stanowi możliwość eksportu danych do popularnych formatów plików, takich jak pdf, doc, xls. 
Zalety raportów
  • Raporty statyczne
  • Raporty aktywne
  • Export
Copyrights ©2018 ATD-Software Sp.j.